De eerste reisdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Renze - WaarBenJij.nu De eerste reisdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Renze - WaarBenJij.nu

De eerste reisdag

Door: Renze

Blijf op de hoogte en volg Renze

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Alweer halverwege mijn eerste reisdag. De vlucht van amsterdam naar Washington zit erop. Nu vier uur overstaptijd en dus mooi tijdsverdrijf met het schrijven van mijn eerste verslag. Nog enkele uurtjes en dan vlieg ik verder naar Phoenix. Eerst een overnachting daar in een Motel, morgen om 18.00u word ik opgepikt door de ACE en kan het vrijwilligerswerk echt beginnen. De eerste twee dagen bestaan als het goed is vooral uit een introductie en het controleren van al het papierwerk. Alle verzekeringen moeten kloppen en er moeten enkele kopieën ingeleverd worden. Thuis heb ik het allemaal nog drie keer nagekeken dus het zou moeten kloppen.
Ik ben erg benieuwd naar de komende werkzaamheden, welke parken, en wat het werk gaat inhouden. Back to the basics, dat zal het in ieder geval zijn. Het lijkt me erg leuk om te werken met mensen uit totaal andere culturen, want dan leer je ze pas echt kennen.
Ik hoop in ieder geval de Motel shuttle makkelijk te vinden in Phoenix, tegen die tijd is het voor mij 07.00u en heb ik vast zin om te gaan slapen.
ik ben benieuwd hoe vaak ik dit verslag ga updaten. Het werken is als het goed is 6/8 dagen en dan 4/6 dagen vrij, een verslag per twee weken lijkt dus prima te doen. Als ik genoeg te vertellen heb, maar dat moet vast wel lukken!

  • 09 Augustus 2014 - 08:55

    Erwin:

    Klinkt spannend allemaal Renze. We zijn erg benieuwd naar je verhalen en gaan ze dus ook zeker volgen hier. Nogmaals veel plezier en succes!

  • 09 Augustus 2014 - 12:17

    Marleen:

    Ha Renze. Je hebt al een leuk stuk geschreven. Zou leuk zijn als je het gaat bijhouden. Vandaag maar eerst acclimatiseren. Knuffel

  • 09 Augustus 2014 - 15:42

    Oma Adrie:

    Hallo Renze,

    Leuk om je zo te kunnen volgen. Ga ik zeker doen!!
    Groetjes,

    Oma

  • 09 Augustus 2014 - 17:43

    Krijn:

    Ha renze
    Heel succes en heel veel plezier!
    Wij genieten nu van de nat parks. Supermooi allemaal.
    Grt ellen krijn sander joost vanuit moab

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 3523

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 14 December 2014

Vrijwilligerswerk ACE

Landen bezocht: